Usein kysytyt kysymykset

Onko mahdollista sisäänkirjautua aikaisemmin ?

Sisäänkirjautumisaika on kello 15:00 lähtien. Tilanteesta riippuen on mahdollista sisäänkirjautua aikaisemmin kysymällä vastaanotosta tai asiakaspalvelustamme.

Myöhäisempi uloskirjautuminen?

Uloskirjautuminen hotellissa on klo 12:00, jolloin ovikoodit eivät ole enää aktiivisia. Tilanteesta riippuen, on mahdollista uloskirjautua myöhemmin kysymällä vastaanotosta tai asiakaspalvelustamme.

Miten sisään,- ja uloskirjautuminen onnistuu?

Mikäli olet varannut sivujemme kautta, olet saanut sähköpostiin huonenumeron ja ovikoodin. Sinun ei tarvitse erikseen sisäänkirjautua vastaanotolla. Sisäänkirjautuminen on klo 15:00 lähtien.

Uloskirjautuminen on klo 12:00 mennessä. Huoneen ovikoodi lakkaa toimimasta klo 12:00. Erikseen ei tarvitse uloskirjautua.

Mikäli olet käyttänyt muuta varauskanavaa; Booking.com, Expedia, jne ja etkä ole saanut ovikoodia, ole hyvä ja ilmoittaudu hotellin vastaanottoon.

Miksi Citi-Innillä on eri huonehinnat eri päivinä?

Huonehinnat Citi Inn hotellissa muuttuvat kysynnän mukaan. Vaikka Citi Innin hinnoittelu on markkinoiden halvimpia, on olemassa päiviä, jolloin kysyntä on vähäisempää kuin muina päivinä. Tällaisissa tilanteissa voimme tarjota huoneita alennetulla hinnalla. Tapahtumien aikaan hinnat ovat kuitenkin todennäköisesti hieman korkeammat. Siksi on hyvä varata huone hyvissä ajoin etukäteen.

Voinko vaihtaa tai peruuttaa huonevaraustani?

Sinulla on oikeus muuttaa tai peruuttaa varauksesi maksutta vähintään 48 tuntia ennen saapumista (varaus alkaa kello 15:00). Jos varaus tehtiin luottokortilla, peruutuksesta tai muutoksista aiheutuva uusi lasku voidaan lähettää varauksessa mainitulle yhteyshenkilölle.
Saat hyvityksen pankkitilillesi tai luottokortillesi. Mikäli peruutus tehdään alle 48 tuntia saapumisesta tai jätät saapumatta hotelliin, joudumme veloittamaan yhdestä vuorokaudesta ja koko varauksesi peruuntuu. Ryhmä varauksiin sovelletaan erilaisia varausehtoja.

HUOM! Booking.comin tai toisten varauskanavojen kautta tehtyjä varauksia on muutettava tai peruutettava samalla tavalla kuin varaus tehtiin. Yleensä heidän omien sivujensa kautta.

Mitä teen jos ovikoodini ei toimi tai olen hukannut sen?

Jos ovikoodisi ei toimi tai olet hukannut sen, ole yhteydessä joko hotellin vastaanottoon tai asiakaspalveluumme puh. nro. 010 666 2114.

Mihin voin jättää autoni?

Hotellilla ei ole omia pysäköintipaikkoja, mutta vieressä on sisäänajo Hämpin parkkihalliin (P-Hämppi) ja hotellin lähellä on myös P-Tullintori. Pysäköinti niihin on maksullista.

Miten saan yhteyden henkilökuntaan?

Vastaanottomme on avoinna klo 15:00-22:00. Asiakaspalvelumme vastaa puheluihin klo 08:00-22:00, puh. nro. 0106662114. Ei niin kiireellisissä asioissa voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen avulla.

Mitä teen jos ovikoodini ei toimi tai olen hukannut sen?

Jos ovikoodisi ei toimi tai olet hukannut sen, ole yhteydessä joko hotellin vastaanottoon tai asiakaspalveluumme puh. nro. 010 666 2114.

Mitä teen jos huoneessa on puutteita tai jokin ei toimi?

Olethan yhteydessä henkilökuntaamme välittömästi, joko hotellin vastaanottoon tai puh. nroon 010 666 2114.

Mihin voin jättää autoni?

Hotellilla ei ole omia pysäköintipaikkoja, mutta vieressä on sisäänajo Hämpin parkkihalliin (P-Hämppi) ja hotellin lähellä on myös P-Tullintori. Pysäköinti niihin on maksullista.

Miten toimin jos olen unohtanut jotain hotellliin?

Mikäli olet unohtanut jotain hotelliin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joko verkkosivujemme kautta tai puhelinnumeroon  010 666 2114.

Voinko tuoda matkatavarani säilytykseen hotellille?

Sovi asiasta henkilökunnan kanssa saapuessasi hotelliin. Vastaanoton aukioloajat ovat 15:00-22:00.

Pääsenkö pyörätuolilla hotelliin?

Hotellissamme on hissi, jolla pääset kerroksiin ja hotellistamme löytyy 4 invalidihuonetta (2 hengen huoneita).

Kuinka kauan hyvityksen saaminen kestää?

Hyvitykset näkyvät 2-10 päivän sisällä riippuen käytetystä varauskanavasta ja maksusta.

Miten toimin jos olen unohtanut jotain hotellliin?

Mikäli olet unohtanut jotain hotelliin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joko verkkosivujemme kautta tai puhelinnumeroon  010 666 2114.

Voinko varata huoneen laskulle?

Valitettavasti laskulle varaaminen ei ole mahdollista yksityishenkilöille. Yritykset voivat varata huoneet laskulle, mutta luottotiedot tarkistetaan.

Itsenäisyydenkatu 2
33100
Tampere
+358 10 666 2 114
info@citiinn.fi

Seuraa meitä: